Pontosan 111 évvel ezelőtt született meg az Eksztázis szelleme, avagy Emily, az autótörténelem legismertebb orrdísze. A légies nőalak az évtizedek során többször átalakult, de olyan mértékben, mint most, talán soha.
Emily jelenlegi átirata 100,01 mm magas (bár nem igazán értjük, hogy egy sablonba öntött, de aztán kézzel eldolgozott, így végső soron egyedi és megismételhetetlen figuránál hogyan hozzák ki azt az 1 század millimétert…), az új viszont csak 82,73 mm lesz, ami eleve csökkenti a homlokfelületet.
Nem csak ez változik: míg a mostani szobrocska összezárt lábakkal, egyenes térddel, csípőből előredőlve dacol a menetszéllel, az új verzió egyik lábát előrébb helyezi, térdét behajlítja, és törzsét mélyre döntve tekint előre:
Az új szobrot számítógéppel modellezték, ami minden eddiginél élethűbb részletekkel (arcvonások, frizura) ajándékozza meg Emilyt. A gyártási eljárás ugyanakkor marad, ahogy eddig volt: a számítógéppel modellezett, viaszból megformált sablon köré öntőformát készítenek, azt olvadt acéllal öntik ki, majd a nyers szobrot kézzel készre polírozzák.
Az első modell, amelyet az új szobor díszít majd, a tisztán elektromos Spectre lesz. Ennek már a prototípusa 0,26-os közegellenállási együtthatóval büszkélkedhetett, a szériamodelltől pedig még jobb értéket vár a gyártó. Később a márka összes további típusára is felköltözik az áramvonalas Emily.