A Ferrari elnöke először tavaly tavasszal beszélt arról, hogy a közeljövőben elektromos modellel bővítik a palettájukat. Határidőnek akkor a 2025-ös évet jelölte meg, és azon dokumentumok alapján, amik a napokban felszínre kerültek, ez akár tartható is lehet.
Az alábbi rajzokon ennek a leendő modellnek a sematikus ábrázolása látható. Ezek szerint két részre osztva építenék be az akkumulátort: egy kisebb, laposabb csomag az ülések alatt, míg egy terebélyesebb egység az utastér mögött helyezkedne el. Az akkumulátorokat külön segédvázra szerelnék, majd így rögzítenék a padló alatt.
Ezzel az elrendezéssel az elektromos Ferrari sem dizájnjában, sem súlyeloszlásában nem térne el nagyon a jelenlegi középmotoros modellektől. Ugyanakkor az osztott akkumulátornak és a moduláris beépítésnek köszönhetően akár plug-in hibrid modellt is kiszolgálhat ugyanez az architektúra. Ebben az esetben akár összkerékhajtás is elképzelhető, villanymotorral hajtott első kerekekkel.