A Bronco kapcsán a Ford is rájött arra a nagy igazságra, amit a Jeep már évtizedek óta ismer és alkalmaz a Wrangler kapcsán: jó üzlet autót eladni, de még jobb, ha egy vaskos tartozékkatalógust is adunk az ügyfél kezébe, amiből akár még egyszer elköltheti autója árát.
Szorgalmasan készülnek tehát az offroad kiegészítők a Ford partnereinél, hiszen a Bronco nem divatterepjáró, hanem valódi hard core 4×4-es, és hogy a vevők megismerjék a kínálatot, és kedvet kapjanak a vásárláshoz, limitált kiadásokkal demonstrálják a lehetőségeket.
Ezért született meg az Everglades Edition, amely az egyedi ökoszisztémájú floridai mocsárvilágról kapta a nevét. Ennek megfelelően úgy készítették fel, hogy ne hátráljon meg, ha ingoványossá válik a kerekei alatt a talaj.
Ezt szolgálja a speciális kialakítású sznorkel, amely cserélhető zárólemezének köszönhetően elölről és hátulról is képes levegőt szívni, így különböző tereptípusokon használható hatékonyan. Az egyedi megjelenésű rendszer révén 925 centiméterre nő a Ford Bronco gázlóképessége.
A 17 colos kerekeket 35 colos terepabroncsokkal szerelték fel, a küszöböket masszív védőelem, a fenéklemezt acél idomok óvják a sérüléstől, utolsó menedéknek pedig ott van egy 4,5 tonnás teherbírású csörlő az első lökhárítón. A 300 lóerős, 2,3 literes négyhengeres benzinmotor, a tízfokozatú automata sebességváltó és az összkerékhajtás maradt, amilyen volt.
A Ford Bronco Everglades ebben a formában nem rendelhető, funkcionális elemei viszont külön-külön összeválogathatók, így végső soron bárkinek lehet ilyen autója, ahol a Ford forgalmazza a modellt.