A sportosság elsődleges ismérve a kis tömeg és a jó futómű, nem pedig a nagy motorteljesítmény: ezt a bevált európai receptet követi a Porsche Macan T, amely a széria legkönnyebb motorját alkalmazza, de minden más részletében továbbfejlesztették.

Nem erősebb, de sportosabb ez a Porsche 1

A 2.9 V6-os motornál közel 59 kilogrammal kisebb elsőtengely-terhelést eredményező négyhengeres, kétliteres turbómotor teljesítményadatai nem változtak. 265 lóerővel, 400 Nm-rel akár 6,2 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/órára az autó, a végsebesség 232 km/óra. Itt sincs tehát változás, a Macan T egyenesben pont ugyanazt tudja, mint a belépő Macan a Sport Chrono csomaggal felszerelve – a Macan T persze ezt a pakkot alapfelszerelésként tartalmazza, így ez nem meglepő.

Nem erősebb, de sportosabb ez a Porsche 17

Ahol viszont nagy az előrelépés, az a futómű: az acélrugós rendszert 15 mm-rel leültették, és az egyébként a légrugós rendszerekhez fenntartott adaptív lengéscsillapítókkal kombinálták. A kanyarstabilizátorok feszesebbek, az összkerékhajtás több nyomatékot visz hátra. Felárért kérhető légrugózás, további 10 mm-es ültetés, valamint nyomatékvektor-szabályozási rendszer is.

Nem erősebb, de sportosabb ez a Porsche 18

Egyedi szürke kontrasztos dekorelemek és 20 colos, kizárólag sötétszürke színben választható keréktárcsák segítenek azonosítani az új modellváltozatot. A sportos kipufogóvégek és az ablakok szegélyei mind feketék.
Az utastérben exkluzív Macan T üléseket találunk, Porsche-emblémával és ezüstszínű öltésekkel díszítve. Alapáras a már említett Sport Chrono csomag, valamint a sportkormány; a küszöbbetét fekete alumínium.

Nem erősebb, de sportosabb ez a Porsche 19