Listaáron 7 690 000 forinttól – bevezetéskor félmillió forint kedvezménnyel – kapható a Peugeot 308 második generációja. Az importőr átugrotta az olcsó, fapados felszereltségi szinteket, így alapfelszerelés lesz a metálfényezés (legalábbis a bevezetéskori zöld színben), a tolatóradar, a kétzónás automata klímaberendezés, a wifi hotspot és a vezeték nélküli telefonintegráció.
Vezetőtámogató funkciókból is jut bőven az autóba, vészfékező, sávtartó, táblafelismerő rendszerek lesznek minden kocsiban. Opcióként mátrix LED fényszórók, fűthető szélvédő és kormány, ergonomikus ülések, 10 hangszórós hifi audiorendszer, panorámakamera, holttérfelügyelet és légtisztító rendszer kérhető többek között.
Az alapmotor a 110 lóerős, 1,2 literes benzines lesz. Ugyanez a blokk 130 lóerővel is kérhető, és akár nyolcfokozatú automata váltó is társulhat hozzá. Az erősebb benzinmotor felára azonos felszereltségi szinten 300 000 Ft, az automata váltóért további 700 ezer forintot kérnek el.
A 130 lóerős dízel listaáron 8,64 milliónál indul, ebből is lejön kezdetben 500 ezer forint, az automata váltó felára itt is 700 ezer Ft.
A plug-in hibrid is jön Magyarországra, 180 vagy 225 lóerővel, az előbbi listaára 12 540 000 Ft, az utóbbi elvileg csak 600 ezer forinttal drágább nála, viszont csak GT és GT Pack csúcskivitelben kapható, induló listára így 15 120 000 Ft.
A kombi minden motornál és felszereltségi szintnél 350 000 forintos extra kiadással jár, így a legdrágább Peugeot 308 (nagy hibrid, kombi karosszéria, legfelső felszereltségi szint) listaára 16 370 000 Ft.
2023-tól tisztán elektromos kivitelben is elérhető lesz a modell; ennek hatótávolsága meghaladja majd a 400 kilométert. A kombi villanyautó különösen nagy dobás lesz, jelenleg ilyen egyáltalán nem létezik az európai piacon.