A Porsche éves konferenciáján, hivatalos forrásból hangzott el, hogy a 718 Cayman kupé, illetve a 718 Boxster roadster már csak három évig lesz elérhető a jelenleg ismert formában: 2025-től ugyanis tisztán villanymotorral fogják forgalmazni a modellpáros utódját.
A 718-as (egyelőre jobb híján maradjunk ennél az elnevezésnél) megőrzi középmotoros elrendezését, legalábbis ami a tömegeloszlást illeti: a tervek szerint ugyanis nem a padló alá, hanem az ülések mögé fogják beépíteni az akkumulátorcsomagot.
Az Audinál már többször is beharangozott PPE platformra épülő 718-asokkal háromra bővül a Porsche elektromos kínálata: a jelenlegi is elérhető Taycan mellé 2023-ban sorakozik fel az új generációs Macan, mint villanymotoros modell.
A 718 utódja a 2021-ben bemutatott Porsche Mission R megjelenésében és teljesítményében egyaránt visszafogottabb szériaváltozatának ígérkezik. A 2019-es Vision Spyder tanulmányból is szívesen látnánk ugyanakkor részleteket az autón.
Az utóbbinak egyáltalán nem volt hajtáslánca, a Mission R azonban 300 km/órás végsebességgel, 2,5 mp-es 0-100 km/óra gyorsulással ejtett ámulatba, két darab villanymotorja összesen 680 lóerőt adott le.