Tank 500 néven került forgalomba a Great Wall Motors vadonatúj luxusterepjárója. Nem teljesen pontos egyébként ez a meghatározás, mivel a Tank valójában a GWM prémium offroad-almárkája, amely jelenleg kettő típust kínál – a nagyobbik az 500-as.

Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 1

A Tank 500 a legjobb felső kategóriás terepjárókat másolja, ezért van benne jó sok Toyota Land Cruiser, meg egy kis Cadillac Escalade is, de azért SsangYong- és Kia-vonásokat is felfedezhetünk az óriásban.

Az alvázas szerkezetű Tank 500 is 5070 mm hosszú, tengelytávja 2850 mm; szélessége (1934 mm) és magassága (1905 cm) pedig jóformán azonos.

Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 63

Két- és három üléssoros kivitelben kapható utastere nyilván létezik szerényebb kivitelben is. A fotókon látható luxusverziók mindenesetre erős európai hatást mutatnak – az analóg órától kezdve a recézett peremű kapcsolókon át a fabetétekig mindenre gondoltak –, az összkép kifejezetten kedvező. A központi, fekvő formátumú érintőképernyő 14,6 colos, a műszeregység a szokásos 12,3 colos képátlóval dolgozik. Hátul hárman is elférnek, de alapvetően két embernek nagyon kényelmes a Tank.

Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 64

Az egyelőre csak Kínában forgalmazott autó kezdetben egyetlen hajtáslánccal kapható. A 3.0 V6-os benzines turbómotor fogyasztását 48 V-os mild hibrid rendszer csökkenti 10,7 liter/100 km-re. A 354 lóerős, 500 Nm-es motorral szerelt behemót 7,3 mp alatt gyorsul 100 km/órára.