Konkrét információk nélkül tette közzé a háromajtós MINI-alapmodell következő generációjának prototípusát ábrázoló fényképeket a gyártó. Az egyetlen adat, amit elárultak, hogy az autó kizárólag villanymotorral lesz megvásárolható. Emellett persze az is nyilvánvaló, hogy nem változtatnak a márka feltámasztásakor megrajzolt forma koncepcióján.

Csak villanymotort kap az új MINI 1

Annyit azért mégis lehet tudni, hogy várhatóan két kapacitás- és teljesítményszinten lesz megvásárolható a MINI. A jelenlegi alapmodellnél rövidebb, ugyanakkor hosszabb tengelytávon nyugvó modell alapverziója motorikusan többé-kevésbé ugyanazt tudja majd, mint a mostani MINI Electric (184 LE), viszont hatótávolsága annak 253 kilométeres elméleti értéke helyett elérheti a 300 kilométert, köszönhetően a 32,6 helyett mintegy 40 kWh-s akkumulátorcsomagnak. Az erősebb verziótól 220 lóerő körüli teljesítményre, illetve 400 kilométer körüli hatótávolságra számítunk.

Csak villanymotort kap az új MINI 23

Az elektromos MINI minden jel szerint Kínában fog készülni. Ugyanakkor az ötajtós megmarad a gyökereknél: egyrészt Angliában gyártják, másrészt benzinmotorral is megvásárolható lesz.