A hátsókerék-hajtású, szívómotoros Huracán STO alapjaira épül az FIA 2022-es előírásainak minden szempontból megfelelő Lamborghini versenyautó, a Huracán GT3 EVO2.
A vadonatúj aerodinamikai csomaggal és szívórendszerrel szerelt versenyautó hatszögletű légbeömlői az STO-örökség részét képezik.
A fékrendszert is átdolgozták: újak a nyergek és a betétek, valamint egyedi hangolású kipörgés- és blokkolásgátló rendszereket alkalmaztak, így akár lelkes amatőr versenyzők is könnyen kézben tarthatják a Pirelli PZero abroncsokkal szerelt autót.
A fékrendszert is átdolgozták: újak a nyergek és a betétek, valamint egyedi hangolású kipörgés- és blokkolásgátló rendszereket alkalmaztak, így akár lelkes amatőr versenyzők is könnyen kézben tarthatják a Pirelli PZero abroncsokkal szerelt autót.
Fotó megosztása:
A motorban hengerenként egy-egy elektronikusan vezérelt fojtószelepet találunk. A rendszert a gyár motorsport-részlege, a Lamborghini Squadra Corse fejlesztette ki, beleértve a villámgyors karbantartást lehetővé tevő, mindössze négy csavart alkalmazó rögzítést is.
A motorban hengerenként egy-egy elektronikusan vezérelt fojtószelepet találunk. A rendszert a gyár motorsport-részlege, a Lamborghini Squadra Corse fejlesztette ki, beleértve a villámgyors karbantartást lehetővé tevő, mindössze négy csavart alkalmazó rögzítést is.
Fotó megosztása:
A bukókeretet is átdolgozták; az Essenza SCV12-ből átvett, dupla hátsó tartóelemes, karbon méhsejt-szerkezetes konstrukció hatékonyabb védelmet biztosít oldalirányú ütközés esetén.
A bukókeretet is átdolgozták; az Essenza SCV12-ből átvett, dupla hátsó tartóelemes, karbon méhsejt-szerkezetes konstrukció hatékonyabb védelmet biztosít oldalirányú ütközés esetén.
Fotó megosztása:
A hátsó szárny alumínium ötvözet konzoljait megint csak az STO megoldása ihlette; ez a szerkezet könnyebb és pontosabb állíthatóságot tesz lehetővé, mint a korábbi EVO versenyautó esetében.
A hátsó szárny alumínium ötvözet konzoljait megint csak az STO megoldása ihlette; ez a szerkezet könnyebb és pontosabb állíthatóságot tesz lehetővé, mint a korábbi EVO versenyautó esetében.
Fotó megosztása:
A plexi oldalablakokat csavarok rögzítik a szénszálas ajtóhoz, ami tovább fokozza a szerkezet merevségét, illetve tartósságát.
A plexi oldalablakokat csavarok rögzítik a szénszálas ajtóhoz, ami tovább fokozza a szerkezet merevségét, illetve tartósságát.
Fotó megosztása:
A bukókeretet is átdolgozták; az Essenza SCV12-ből átvett, dupla hátsó tartóelemes, karbon méhsejt-szerkezetes konstrukció hatékonyabb védelmet biztosít oldalirányú ütközés esetén.
A bukókeretet is átdolgozták; az Essenza SCV12-ből átvett, dupla hátsó tartóelemes, karbon méhsejt-szerkezetes konstrukció hatékonyabb védelmet biztosít oldalirányú ütközés esetén.
Fotó megosztása:
A karosszéria teljes egészében szénszálas kompozit idomokat alkalmaz, az első légterelő, a hátsó diffúzor és a fenéklemez-burkolat vadonatúj fejlesztésű, és a leszorítóerő fokozására szolgál.
A karosszéria teljes egészében szénszálas kompozit idomokat alkalmaz, az első légterelő, a hátsó diffúzor és a fenéklemez-burkolat vadonatúj fejlesztésű, és a leszorítóerő fokozására szolgál.
Fotó megosztása:
A motorban hengerenként egy-egy elektronikusan vezérelt fojtószelepet találunk. A rendszert a gyár motorsport-részlege, a Lamborghini Squadra Corse fejlesztette ki, beleértve a villámgyors karbantartást lehetővé tevő, mindössze négy csavart alkalmazó rögzítést is.
A karosszéria teljes egészében szénszálas kompozit idomokat alkalmaz, az első légterelő, a hátsó diffúzor és a fenéklemez-burkolat vadonatúj fejlesztésű, és a leszorítóerő fokozására szolgál.
A hátsó szárny alumínium ötvözet konzoljait megint csak az STO megoldása ihlette; ez a szerkezet könnyebb és pontosabb állíthatóságot tesz lehetővé, mint a korábbi EVO versenyautó esetében.
A bukókeretet is átdolgozták; az Essenza SCV12-ből átvett, dupla hátsó tartóelemes, karbon méhsejt-szerkezetes konstrukció hatékonyabb védelmet biztosít oldalirányú ütközés esetén.
A plexi oldalablakokat csavarok rögzítik a szénszálas ajtóhoz, ami tovább fokozza a szerkezet merevségét, illetve tartósságát.
a videó a hirdetés után indul
A fékrendszert is átdolgozták: újak a nyergek és a betétek, valamint egyedi hangolású kipörgés- és blokkolásgátló rendszereket alkalmaztak, így akár lelkes amatőr versenyzők is könnyen kézben tarthatják a Pirelli PZero abroncsokkal szerelt autót.
Az új versenyautóba 2022 második felétől ülhetnek be az ügyfelek, míg azok, akik eddig Huracán GT3 EVO-val versenyeznek, átalakító kitet rendelhetnek. A Lamborghini Huracán GT3 EVO2 várhatóan a 2023-as Daytona-i 24 óráson mutatkozhat be élesben.