Európában soha nem volt ismert, de Észak-Amerikában is csak a legendákban él már a Scout márka neve. Az egykori International Harvester haszonjárműgyártó civil terepjáróként mutatta be a Scoutot még 1960-ban, jócskán megelőzve például a Ford Broncót.
International Harvester Scout Comanche (1971)
International Harvester Scout Comanche (1971)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 4×4 (1970–71)
International Harvester Scout 4×4 (1970–71)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 4×4 (1970–71)
International Harvester Scout 4×4 (1970–71)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 4×4 (1970–71)
International Harvester Scout 4×4 (1970–71)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 80 4×4 Pickup (1961)
International Harvester Scout 80 4×4 Pickup (1961)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 80 4×2 (1962)
International Harvester Scout 80 4×2 (1962)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 800 (1965)
International Harvester Scout 800 (1965)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 800, Donna Reed
International Harvester Scout 800, Donna Reed
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 800 Sportop (1967)
International Harvester Scout 800 Sportop (1967)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 4×4 (1970–71)
International Harvester Scout 4×4 (1970–71)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout "Champagne Series" (1964)
International Harvester Scout "Champagne Series" (1964)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout CVI "Billy Kidd" (1980)
International Harvester Scout CVI "Billy Kidd" (1980)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout E-926 prototípus (1960)
International Harvester Scout E-926 prototípus (1960)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout II (1976)
International Harvester Scout II (1976)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout II 4×4 Traveltop (1972)
International Harvester Scout II 4×4 Traveltop (1972)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout II CVI "Hot Stuff" (1980)
International Harvester Scout II CVI "Hot Stuff" (1980)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout II 4×4 Traveltop (1973)
International Harvester Scout II 4×4 Traveltop (1973)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout II 4×4 Traveltop (1973)
International Harvester Scout II 4×4 Traveltop (1973)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout SS II (1977-79)
International Harvester Scout SS II (1977-79)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 800 (1966)
International Harvester Scout 800 (1966)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 800A Traveltop (1969–70)
International Harvester Scout 800A Traveltop (1969–70)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 800A Traveltop (1969–70)
International Harvester Scout 800A Traveltop (1969–70)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout 800 Sportop (1966)
International Harvester Scout 800 Sportop (1966)
Fotó megosztása:
International Harvester Scout modellcsalád (1977-79)
International Harvester Scout modellcsalád (1977-79)
Fotó megosztása:
Akkoriban ütőképes versenytársa volt a Jeepnek, a cég azonban az 1980-as évek elején beszüntette a gyártását, pár évvel később pedig csődbe ment. A jogokat egy Navistar nevű cég szerezte meg, majd onnan 2020-ban a Volkswagen-csoporthoz tartozó Traton teherjárműmárka birtokába került.
International Harvester Scout 800A Traveltop (1969–70)
Mivel a jelenlegi piaci környezet kedvez a keményvonalas, retró stílusú terepjáróknak, a Volkswagen komoly pénzt kíván belefektetni a fejlesztésbe: kezdetben egymilliárd dollárról beszélnek, a továbbiakban pedig társfinanszírozókat keresnek majd, írja a The Wall Street Journal-re hivatkozva az Automotive News.
International Harvester Scout II 4×4 Traveltop (1973)
A Scout terepjáróként és pickupként is piacra kerülhet, és szinte bizonyos, hogy akkumulátoros elektromos hajtást kap. A VW 2026-ban készül piacra dobni a modellcsalád első tagját, évente negyedmillió darabos gyártással számolnak.