Cikksorozatunkban hétről hétre sorra vesszük, milyen új, visszahívást indokló hibajelenségekről számolt be az Európai Bizottság illetékes osztálya. Ezen a héten egyetlen típus: a Maserati MC20 szerepelt az értesítőben.
A modell hátsó segédvázkerete nem megfelelő hegesztés miatt rosszul viselheti a középmotor okozta rezgéseket. A stabilitását vesztő keretben egyre nagyobb kilengésekkel dolgozhat az erőforrás, és ennek hatására elmozdulhatnak az illesztékek, ami többek között az üzemanyag-vezeték szivárgását idézheti elő, ez pedig, mondani sem kell, tűzveszélyt eredményezhet.
Idén másodszor hívják vissza a Maserati MC20-ast. A múltkor is üzemanyag-szivárgás volt az ok, igaz, egészen más hibaforrást azonosítottak a szakemberek.
A lehető legrosszabbkor jön egyébként az MC20 visszahívási kampánya, hiszen ezen a héten mutatták be a középmotoros sportkocsi nyitható keménytetős változatát, az MC20 Cielo roadstert. Az önfeledt ünneplés helyett így most a lángoló sportkocsik rémképe jelenik meg lelki szemeink előtt.