A Wiesmann BMW-motoros, egyedi formavilágú roadstereivel és kupéival szerzett nevet magának, aztán egyszer csak eltűnt a színpadról. Most visszatér, de soros hathengeres és V8-as motorok helyett villanymotorral – pontosabban villanymotorokkal, amelyek együttesen 680 lóerőt és 1100 Nm-t tolnak a hátsó kerekekre.
További fotókért kattints a képre!
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A szénszálas karosszériájú roadster tömege a nagyméretű, 92 kWh bruttó kapacitású akkumulátorcsomag ellenére viszonylag kedvező, 1,7 tonna, ami azt jelenti, hogy egy-egy lóerőre 2,5 kilogramm jut. Az autó így fürgén, 2,9 mp alatt éri el a 100 km/óra sebességet.
További részletek még nem ismertek, de az autó már rendelhető, a vételár 300 ezer eurónál, azaz nagyjából 120 millió forintnál indul.