Vezetési és esztétikai élményből egyaránt többet kínál a Continental GT család mindkét tagjához (kupéhoz és kabrióhoz egyaránt) kínált, új S kivitel.

Harsányabbak lettek a kétajtós Bentley-k 1

A széria változatlan formában alkalmazza a 4.0 V8-as alapmotort: az 550 lóerős teljesítményhez 770 Nm maximális forgatónyomaték társul, az autó ugyanúgy 4,0 mp alatt gyorsul 100 km/órára, mint eddig, csakhogy ezt hangosabban teszi, köszönhetően az alapkivitelű sportkipufogónak.

Harsányabbak lettek a kétajtós Bentley-k 39  

A más kivitelekhez felárért kínált, elektromos aktív kanyarstabilizátor (amely 0,3 másodperc alatt 1300 Nm-rel csavarja a megfelelő irányba a stabilizátorrudakat) itt alapfelszerelés. A 48 V-os elektromos hálózatról működő rendszer nemcsak stabilan tartja az autót kanyarban, de egyenletes tempónál komfortosabbá is teszi a rugózást.

Harsányabbak lettek a kétajtós Bentley-k 40

Jobban kanyarodik, és jobban szól, de legfőképpen jobban néz ki. Néhány ellenponttól – ilyenek a piros féknyergek vagy a krómozott Bentley-orrdísz – eltekintve az autó minden dekoreleme fekete. Sötétített krómfelületek és lámpabúrák, fényes fekete hűtőmaszk, fekete kipufogóvégek és küszöbtoldatok határozzák meg a hangulatot. Harsányabbak lettek a kétajtós Bentley-k 41

Mindkét rendelhető keréktárcsa kifejezetten az S szériához készült: az egyik 22 colos, Y küllős, a másik 21 colos – és persze mindkettő fekete.

Az utastérben egyedi, kéttónusú kidolgozást kapunk, az osztott színvilágot kettős anyaghasználat: Dinamica szintetikus nyersbőr és finom bőr kíséri.

Harsányabbak lettek a kétajtós Bentley-k 42

A műszerek a Continental GT Speed modellből származnak, a fejtámaszokba belehímezték az S emblémát, ami helyett az ügyfelek ingyen kérhetnek Bentley-szárnyakat. A műszerfalon és a megvilágított küszöbbetéten szintén az S embléma köszönti az utasokat.

Harsányabbak lettek a kétajtós Bentley-k 43