Alig másfél évvel azután, hogy a svájci Picasso Automotive leleplezte PS-01 kódjelű tanulmányautóját, elkészítették annak szériaverzióját. A 660 LMS már rendelhető, a leggyorsabb vevők már egy év múlva átvehetik autójukat, feltéve, hogy képesek kifizetni a 820 ezer eurós, azaz 324 millió forintos vételárat.
Ezért az irgalmatlanul sok pénzért kapunk egy 660 lóerős, 720 Nm-es turbómotort. A háromliteres V6-ost a versenymotorokra szakosodott olasz Autotecnica Motori szállítja, és korábban soha egyetlen rendszámos autóba nem építették be. Hogy mennyire versenytechnikáról van szó, jól mutatja a hatfokozatú, szekvenciális Sadev váltó.
A nyomaték a 20 colos hátsó kerekeken keresztül jut az aszfaltra (az első kerekek 19 colosak), és mivel az alumíniumvázra épülő, minden elemében karbonnal burkolt kupé épp csak 980 kilót nyom, az élmény minden bizonnyal frenetikus. Gyorsulási értéket nem ad meg a gyártó, azt viszont elárulták, hogy a végsebesség 315 km/óra.
A tempó alighanem nagyobb is lehetne, de a svájciak a leszorítóerőre összpontosítottak: a teljesen sík padlólemez, a kézzel állítható hátsó szárny és a méretes diffúzor végsebességnél 960 kilogrammal préseli az aszfaltra a kocsit. Az abroncsok Pirelli P Zero Trofeo R típusúak, az elöl hat-, hátul négydugattyús féknyergeket a Brembo szállítja.
Az elején világcsúcsot említettünk: nos: a karosszéria két oldalát egyetlen összefüggő szénszálas kompozitpanel burkolja. Ezek 324 centiméter hosszúak, és ezzel a Picasso szerint az autóipar legnagyobb egybefüggő karbonidomai.
A vezetői környezet a versenypályák világát idézi, a hatpontos biztonsági övektől az ABS szabályozására szolgáló tárcsán át a szénszálas kormánykerékig. A külső tükröket videókamerák helyettesítik.
A 660 LMS-ből mindössze 21 példány készül, de ebből csak húsz eladó.