A nyilvánvalóan nem szériaérett megoldásoktól – a két irányba nyíló oldalajtóktól, a szélvédőkeretre erősített, önvezető funkciókat támogató érzékelőcsokortól, és valószínűleg a hátsó szélvédő hiányától – eltekintve látványosan emlékeztet a 2020 februárjában bemutatott Polestar Precept tanulmányautóra az a prototípus, amelyet június 23-án, a Goodwoodi Sebességfesztiválon leplez le a gyártó.
A Polestar 5-tel négyre bővül a márka kínálata: a hibrid Polestar 1 kupé és az elektromos Polestar 2 szedán mellett októberben érkezik a Polestar 3 crossover.
Azt már korábban elárulták, hogy a Precept a megfelelő egyszerűsítések után gyártásba fog kerülni, ugyanakkor az álcafólia ellenére egyértelmű, hogy az alapvető formai jegyek megmaradtak. Ez pedig jó hír, mert így valószínű, hogy 3,1 méteres tengelytávját is megtartotta a modell, ami pedig bőséges helykínálatot és nagy méretű (azaz nagy kapacitású) akkumulátort vetít előre.
Egyelőre nem árult el érdemi információkat leendő zászlóshajójáról a Polestar, az alábbi videóban azonban megismerkedhetünk a szériakivitelű belső tér kifejlesztésének részleteivel.