Hogy végül milyen néven fogják forgalmazni, még nem világos, az viszont igen, hogy már 2023-ban bevezetik az európai piacon annak a tanulmányautónak a szériaváltozatát, amelyet ma mutatott be a Volkswagen.

Testvért kap a VW Passat 1

Az elsőként Kínában debütáló ID. Aero legfontosabb jellemzője az igen kedvező, 0,23-as közegellenállási együttható – más kérdés, hogy ma már tucatnyi olyan elektromos, illetve belső égésű hajtáslánccal szerelt szériamodell létezik, amelyek ennél is áramvonalasabbak.

Testvért kap a VW Passat 15

Ez az érték is elegendő azonban ahhoz, hogy az MQE elektromos padlólemezre épülő modell a testvéreinél szemmel láthatóan kedvezőbb, akár 619 kilométeres hatótávolságot hozzon ki ugyanabból a technikából – azaz a 77 kWh kapacitású akkumulátorból.

Testvért kap a VW Passat 16

A globális értékesítésre szánt modell a VW-nél elsőként párosítja az elektromos hajtást és a szedánformát. A klasszikus ID.-s formai jegyek azonban megmaradtak, a világítótestektől kezdve a rövid túlnyúlásokig.

A csaknem öt méter hosszú tanulmányautó ajtajait kilincs helyett érintésérzékeny felületekkel nyithatjuk. A keréktárcsák 22 colosak.

Testvért kap a VW Passat 17

További műszaki részletekkel egyelőre nem szolgált a Volkswagen.

Alább rövid videón tekintheted meg a Volkswagen ID. Aero tanulmányt. Ha nem indul el automatikusan a lejátszás, kattints a képre!

a videó a hirdetés után indul