2019-ben kezdték el gyártani a Honda e-t, egy évvel később pedig az újautó-piacon is megjelent. Az elektromos városi kisautó pedig két év után kap egy különkiadást, azonban eget rengető változások nélkül: amitől igazán különleges lesz, az a színe, mivel az e Limited Editiont csak a piros Premium Crystal Red árnyalatában fogják értékesíteni, fekete kontraszt-díszítőelemekkel tarkítva.
Feketére fújták mindemellett a tükörkamerákat, a 17”-os könnyűfémfelniket, a tetőt, az első és hátsó homlokzatot, illetve a lökhárítók és küszöbök alsó sávját. A beltérben még ennyi változás sincs: a többi változatban is elérhető digitális műszerfal jelenik meg, a megszokott, ötképernyős elosztással.
Ugyanez szerencsére motorikusan már nem mondható el, mert hátul egy erősebb, 152 lóerős villanymotor található, 315 Nm-es nyomatékkal, hasonlóan a Honda e Advance-hez. A 35,5 kWh-s szabványakkumulátorhoz 201 kilométeres hatótávolságot ígérnek a WLTP-ciklus figyelembevételével.
A típus népszerűsítésére pedig a Forma-1 regnáló világbajnokát, Max Verstappent kérték fel – habár a Honda hivatalosan hátat fordított a királykategóriának, továbbra is a Red Bull szakmai együttműködő partnere.
A holland már korábban kipróbálhatta az új Honda e-t:
A Honda e Limited Editionből azonban csupán 50 darabot gyártottak, azok is csak Európában válnak elérhetővé júliustól. Alapára 13,99 millió forint lesz.
A hagyományos Honda e-t korábban a Vezess is kipróbálta. A teszt itt olvasható el: