Egyelőre még azt sem árulták el, mikor leplezik le a Škoda Vision 7S tanulmányautót, az egyetlen közzétett grafika azonban máris izgatottá tett bennünket. A koncepciójármű hétüléses, de nem a szokványos módon. A második üléssoron két teljes értékű ülés között, a padlókonzolra rögzíthető egy csecsemőhordozó – így a kisded a lehető legbiztonságosabb helyen utazhat –, a későbbiekben vélhetően egyéb tartozékok helyezhetők majd el itt. A harmadik üléssoron egy hagyományosabb kétszemélyes padot helyeztek el.

Ez lehet a Škoda új nagyágyúja 1

Mindhárom üléssoron középről kifelé csatolhatók a biztonsági övek, ami tulajdonképpen logikus, hiszen így talán valamivel lendületesebben tudunk kiszállni. Valószínűbb, hogy nem ezért, hanem az ülések beforgathatósága miatt került kívülre a csat – egyelőre kérdés, hogy az autó képes-e önállóan közlekedni; ha igen, akkor akár menet közben is összeforgathatjuk az üléseket. A Škoda egyelőre csak annyit közölt, hogy a töltés közbeni várakozás perceit tehetjük kényelmesebbé így: ilyenkor az ülések hátra, a kezelőszervek előre csúsznak.

Ez lehet a Škoda új nagyágyúja 11

Az ülések háttámláin táblaszámítógépek rögzíthetők, illetve a szerkezetükbe hátizsákokat integráltak. A rajzról kivehető, hogy a hátsó oldalajtók hátrafelé nyílnak (vagy esetleg tolóajtók – ez majd kiderül.)

A tisztán elektromos hajtáslánc hozadéka a rendkívül hosszú utastér, amit messze előretolt műszerfallal hangsúlyoz ki a Škoda. A kezelőszervek érintésérzékenyek, beleértve a kormányon és az ajtókárpiton elhelyezett kapcsolókat is.

Ez lehet a Škoda új nagyágyúja 12

A minimalista, jól variálható, funkcionális beltér egyébként nem egyszerűen egy ötlet, hanem a márka hamarosan bevezetendő, új formai filozófiájának a megelőlegezése. Ez a digitális technológiák széles választékát, a fenntartható anyagok használatát, valamint ösztönösen működtethető kezelőfelületeket is jelent.