Geometrikus vonalakból, a hagyományos díszítőelemeket nélkülöző, mégsem unalmas felületekből épül fel az autó. Hangsúlyos az offroad-hangvétel, masszív védőburkolatok takarják a karosszéria alsó felét.
Geometrikus vonalakból, a hagyományos díszítőelemeket nélkülöző, mégsem unalmas felületekből épül fel az autó. Hangsúlyos az offroad-hangvétel, masszív védőburkolatok takarják a karosszéria alsó felét.
Fotó megosztása:
Mivel a hajtáslánc elektromos, hűtőmaszkra nincs szükség: a fénysávval keretezett, tömör orrpajzsba beágyazott LED-mátrix üdvözlő fényeket, mintákat, potenciálisan üzeneteket képes megjeleníteni.
Mivel a hajtáslánc elektromos, hűtőmaszkra nincs szükség: a fénysávval keretezett, tömör orrpajzsba beágyazott LED-mátrix üdvözlő fényeket, mintákat, potenciálisan üzeneteket képes megjeleníteni.
Fotó megosztása:
Az autó „nyomon követi” közeledő tulajdonosát, és egyre fényesebb grafikákkal, a talajra vetített fényjátékkal köszönti őt.
Az autó „nyomon követi” közeledő tulajdonosát, és egyre fényesebb grafikákkal, a talajra vetített fényjátékkal köszönti őt.
Fotó megosztása:
Ehhez kapcsolódóan a navigációs rendszer képes a spontán ötletekre: egy külön üzemmódban elég annyit beírni, hogy Kaland, vagy Fincsi, vagy Buli, és az autó elvisz bennünket valami meglepő, eredeti helyre.
Ehhez kapcsolódóan a navigációs rendszer képes a spontán ötletekre: egy külön üzemmódban elég annyit beírni, hogy Kaland, vagy Fincsi, vagy Buli, és az autó elvisz bennünket valami meglepő, eredeti helyre.
Fotó megosztása:
Kívül és belül egyaránt visszatérő formai elem a lóversenypálya kontúrjait idéző, elhúzott körforma: a hangszórók rácsa, a középkonzoli kezelőpanel mellett az első és hátsó lökhárítók színes betétjei, a külső visszapillantók, valamint az alsó oldalburkolaton elhelyezett Mini felirat keret is ezt mintázza.
Kívül és belül egyaránt visszatérő formai elem a lóversenypálya kontúrjait idéző, elhúzott körforma: a hangszórók rácsa, a középkonzoli kezelőpanel mellett az első és hátsó lökhárítók színes betétjei, a külső visszapillantók, valamint az alsó oldalburkolaton elhelyezett Mini felirat keret is ezt mintázza.
Fotó megosztása:
A brit zászló eddig csak a hátsó lámpák osztásán jelent meg a Miniken. Most nem csak a grafikus megjelenítésre képes orrpajzson találkozhatunk vele, de a teljes tetőcsomagtartót így formálták meg – értelmetlen, hiszen feleslegesen sok anyagot használ, valós funkcionális előny nélkül, de egy tanulmányautó esetében ez megengedhető.
A brit zászló eddig csak a hátsó lámpák osztásán jelent meg a Miniken. Most nem csak a grafikus megjelenítésre képes orrpajzson találkozhatunk vele, de a teljes tetőcsomagtartót így formálták meg – értelmetlen, hiszen feleslegesen sok anyagot használ, valós funkcionális előny nélkül, de egy tanulmányautó esetében ez megengedhető.
Fotó megosztása:
Mivel a klasszikus padlókonzoli kezelőszervek (váltókar, kézifékkar) a műszerfalra költöztek, az ülések közötti térben szabadon variálható, mozgatható tárolóelemeket – pohártartókat, vezeték nélküli telefontöltőket, stb. – helyezhetünk el.
Mivel a klasszikus padlókonzoli kezelőszervek (váltókar, kézifékkar) a műszerfalra költöztek, az ülések közötti térben szabadon variálható, mozgatható tárolóelemeket – pohártartókat, vezeték nélküli telefontöltőket, stb. – helyezhetünk el.
Fotó megosztása:
A középső, kerek műszeregység formailag maradt, ám teljes felületét egyetlen egybefüggő OLED kijelző foglalja el. A rajta keresztül kezelhető infotainment rendszer már nyílt forráskódú, Android alapú operációs rendszert alkalmaz.
A középső, kerek műszeregység formailag maradt, ám teljes felületét egyetlen egybefüggő OLED kijelző foglalja el. A rajta keresztül kezelhető infotainment rendszer már nyílt forráskódú, Android alapú operációs rendszert alkalmaz.
Fotó megosztása:
Az autó „nyomon követi” közeledő tulajdonosát, és egyre fényesebb grafikákkal, a talajra vetített fényjátékkal köszönti őt.
Az autó „nyomon követi” közeledő tulajdonosát, és egyre fényesebb grafikákkal, a talajra vetített fényjátékkal köszönti őt.
Fotó megosztása:
A Mini Aceman koncepció hajtásláncáról sajnos csak annyit tudunk, hogy elektromos; sem a paramétereket nem közölték, sem esetleges kiegészítő szolgáltatásokról (pl. 220V-os kimenet vagy vészhelyzeti áramforrás funkció) nem esett szó.
A Mini Aceman koncepció hajtásláncáról sajnos csak annyit tudunk, hogy elektromos; sem a paramétereket nem közölték, sem esetleges kiegészítő szolgáltatásokról (pl. 220V-os kimenet vagy vészhelyzeti áramforrás funkció) nem esett szó.
Fotó megosztása:
A szokásosnál is hangsúlyosabb stíluselem a kormánykerék, amelyet sötétzöld bársonyba borítottak, a rajta elhelyezett, világító nyomógombokat pedig szövetborítás fedi. Mondani sem kell, hogy a teljes beltér bőrmentes.
A szokásosnál is hangsúlyosabb stíluselem a kormánykerék, amelyet sötétzöld bársonyba borítottak, a rajta elhelyezett, világító nyomógombokat pedig szövetborítás fedi. Mondani sem kell, hogy a teljes beltér bőrmentes.
Fotó megosztása: