A Mahindra július 30-án délelőtt 11-kor nyitotta meg az új Scorpio-N értékesítési csatornáit. 11:01-re huszonötezer megrendelést regisztráltak az autóra, 11:30-ra pedig elérték a 100 ezres állományt. Ez utóbbi a cég közlése szerint 180 milliárd rúpia, 2,3 milliárd dollár, azaz 880 milliárd forint összértékű forgalomnak felel meg, amennyiben minden foglalásból tényleges eladás lesz.
Ennek az egynegyede az első percben valósult meg – azaz 60 másodperc alatt 220 milliárd forintnak megfelelő forgalom ígérete született meg. Érdekes adat, hogy az új modellt 16 milliárd rúpiából fejlesztették, azaz ha hihetünk a közölt információknak, mindössze két perc alatt feljött nullára a projekt. A cég közlése szerint a vállalati webshop jól viselte a megnövekedett keresletet. Az első autókat szeptember 26-án szállítják ki a vevőkhöz.
A mindössze két hónapja bemutatott Mahindra Scorpio-N egyetlen csavarjában sem egyezik a korábbi Scorpio modellel. A harmadik generációs, kiemelkedően merev alvázas szerkezetre épülő újonc a műfajban szokatlanul igényes futóművet kapott: hátul Watt-rúddal szerelt, öt lengőkaros felfüggesztést, elöl kettős keresztlengőkarokat találunk.
A középkategóriás (4662 x 1917 x 1857 mm, tengelytáv: 2750 mm) járművet a globális piacokra szánják, formavilágát a Pininfarina bevonásával alkották meg, műszaki fejlesztése Indiában és az USA-ban zajlott.
Motorból kétféle áll rendelkezésre. A 2,0 literes benzines 200 lóerőt és 380 Nm forgatónyomatékot kínál, míg a 2,2 literes dízel 175 vagy 132 lóerős kivitelben áll rendelkezésre, maximális forgatónyomatéka 400, illetve 300 Nm. Pontos fogyasztási és menetadatok egyelőre nem állnak rendelkezésre, de a széndioxid-kibocsátást különösen alacsonynak mondja a gyár.
A kézi és az automata sebességváltó egyaránt hatfokozatú, a menet közben, elektromosan aktiválható összkerékhajtás csak a dízelhez rendelhető, öt különböző talajjellemzőhöz igazodó fokozattal, mechanikus differenciálzárral. Szintén csak a dízelmotorhoz, és csak hátsókerék-hajtás esetén kínálnak elektronikus üzemmódváltó rendszert, három választható beállítással. A keréktárcsák 17 vagy 18 colosak.
A Mahindra váratlanul komoly hangsúlyt fektetett a digitális szolgáltatásokra, amelyeket egy AdrenoX intelligence elnevezésű operációs rendszer alá rendezett be. Android Auto, Apple Car Play és integrált Alexa hangvezérlő felület áll rendelkezésre. A Scorpio-N a what3words navigációs formátumot is támogatja. A zenei élményről a Sony térhatású audiorendszere gondoskodik.
Biztonság dolgában az indiai átlagnál többet kínál a Scorpio-N, legalábbis csúcskivitelében, ahol vezetői éberségfelügyelet, valamint hat légzsák kerül az autóba. A kínálat tetején minden lámpatest LED-es, a fényszóróktól az irányjelzőkön át a ködlámpákig. Kétzónás klímaberendezés, digitális műszeregység is elérhető, a második üléssoron a légbefúvást szabályozó panelnek, a harmadikon töltőaljzatoknak örülhetnek az utasok.