Néhány héttel azután, hogy megmutatta tervezett újdonságának ötletes belső térkialakítását, most két rajz segítségével az autó leendő formavilágába is előzetes betekintést engedett a Škoda.
A Vision 7S első körben nem lesz több dizájntanulmánynál, így fogalmunk sincs, milyen hajtásláncra számíthatunk. A névből hiányzik az árulkodó iV utótag, így korszellem ide vagy oda, nem garantálható, hogy a Vision 7S helyi emisszió nélkül tud majd közlekedni. Mindent összevetve logikusabb azonban, hogy a Škoda egyáltalán nem határoz meg hajtásláncot az autóhoz, és azt csak a márka jövőbeli arculatának megelőlegezésére szánja.
A Vision 7S megőrzi a jelenlegi Škodák kétszer kettes fényszóró-kialakítását, ugyanakkor a lámpatesteket egymás fölött, az orr legszélén helyezték el, felülről pedig keskeny fénysávval zárják le. Az így kapott T-profil szélesebbé teszi az orr kialakítását.
Ugyanez a T-motívum köszön vissza a külső (minden bizonnyal digitális) tükrökben, valamint a hátsó lámpatestekben, amelyek egy szintén magasra húzott homlokzat két oldalán húzódnak. A tető dupla légterelőben végződik.
Az első lökhárító hangsúlyos védőbetétje egészen magasra tolja a klasszikus kontúrú hűtőmaszkot, amely ezúttal keret nélkül, a térbe kiemelkedő, sokszögű testként valósul meg. Új stíluselem a lankás dombként emelkedő, majd finoman ismét süllyedni kezdő övvonal, amely a B oszlopnál nem csak csúcspontját éri el, hanem az ablak alsó szegélyét is – legalábbis az elnagyolt rajz tanúsága szerint.
Míg a védőbetétek alumíniumból készültek, hetes osztásuk pedig a Jeep ikonikus hűtőmaszkját idézi (ahogy a far kontúrjába sem nehéz belelátni egy Range Rovert), maguk a lökhárítók és a kerékívtoldatok textúrájukat elnézve akár újrahasznosított műanyagból készült idomokról is lehet szó. Hogy valóban így van-e, hamarosan kiderül – a világpremier pontos dátuma ugyanakkor még nem ismert.