Eddig négy modellcsalád (A-osztály, CLA-osztály, GLE-osztály és G-osztály) kapott Edition 55 szülinapi csomagot, most pedig itt az ötödik, ám ezúttal fokozottan szűk körű a buli: mindössze öten vehetnek részt rajta, és ők is csak zárt pályán.
A Mercedes-AMG GT3 Edition 55 versenyautó öt ünnepi példánya egyedi alvázszámmal kerül forgalomba, ami önmagában nagy értéket képvisel a gyűjtők számára.
A szürke karosszériát piros betétek, illetve matt lakkozású szénszálas aerodinamikai elemek, illetve hűtőrács díszíti, az AMG logójának túlméretes matricája sem hiányzik, a hátsó szárnyon pedig az 55-ös szám is helyet kapott. Az utastérben megint csak logóval hímzett ülések, sorszámozott plakett, továbbá festetlen karbonelemek teremtenek ünnepi hangulatot. A biztonsági övek ezüstös díszítést kaptak, ami jól mutat a matt sötétszürke környezetben.
A Mercedes-AMG GT3 Edition 55 új generációs Bosch DDU 11 adatmegjelenítő egységet kapott, és bizony indításkor ezen is feltűnik a márka évfordulós logója.
Egy ilyen speciális megjelenésű autóval nyilván senki nem fog éles versenyeken indulni, viszont időről időre kedve támadhat a gyűjtőknek egy-két tempósabb körre. Az AMG ezért úgy döntött, hogy az FIA-homologizációt feladva jó 100 lóerővel megnöveli a motor teljesítményét. A 6.3 V8-as motor így ebben a formában 650 lóerő körül teljesít, Inconel kipufogórendszerét pedig hangtompító nélkül szerelték, így csorbítatlan az élmény. Ha mégis versenyezne a vevő, egy szavába kerül, és FIA-homológ kivitelben adják át neki az autót. Akárhogy dönt, a kocsit slick pályaabroncsokkal szerelik.
A nettó 625 ezer eurós (255 millió Ft) szülinapi csomag utolsó eleme egy pici doboz, benne egy exkluzív kivitelű IWC kronográf. Ahány autó, annyi óra, és hogy ne legyen félreértés, az utóbbiak titán hátlapjába belegravírozzák az adott jármű alvázszámát. Az órát nem az autóval együtt kapja meg a szerencsés vevő, hanem be kell fáradnia érte a lakóhelyéhez legközelebb fekvő IWC-mintaboltba.