A Rivian R1T platós kisteherautó és testvére, az R1S szabadidőjármű eddig csak tisztán elektromos hajtásláncáról és az ahhoz kapcsolódó funkciókról volt nevezetes. Most viszont egy olyan új szolgáltatási csomaggal bővül a tudásuk, amit kifejezetten táborozáshoz, kempingezéshez fejlesztettek ki.
A Camp Mode több funkciót is kínál. Ha szeretnénk, kikapcsolhatjuk az autó készenléti funkcióit, ezzel csökkentve az álló helyzeti energiafelhasználást (hiszen a szenzorok ilyenkor is működnek). Ebben az esetben nem működik a központi érintőképernyő, a tolatókamera, de a külső elektromos aljzatok sem kapnak áramot.
Egy másik lehetőség arra ügyel, hogy ne zavarjuk a körülöttünk pihenőket. Ilyenkor lekapcsolva maradnak a fények, inaktívak a hangjelzések, és a jeladó közeledésére nem aktiválódik a jármű (ez praktikus, ha a táborhelyen gyakran sétálunk el a kocsi mellett, zsebünkben a jeladóval). Ebben az üzemmódban a klímaberendezés is csendesebben működik.
A legizgalmasabb funkció azonban a címben is említett szintező: ez úgy szabályozza kerekenként a légrugózást, hogy teljesen vízszintes felületet biztosítson az alváshoz, pihenéshez vagy főzéshez. A funkció használatát biztonsági okokból csak zárt ajtók és hátfal esetén engedélyezi a rendszer, és akkor sem működik, ha töltőre kötöttük az autót. A Rivian felhívja a figyelmet arra, hogy mielőtt ismét útnak indulnánk, állítsuk be normál állásba a légrugózást, ne várjuk meg, hogy az automatika menet közben lépjen ki a göröngyös felületre optimalizált beállításokból.