A Ford és a Lincoln egyszerre vezeti be azt a fejlett félautonóm vezetőtámogató rendszert, amely képes önállóan – de a vezető utasítására – sávot váltani; éles kanyarhoz közeledve lelassítani; a forgalmi sávon belül balra vagy jobbra húzódni, ha a szomszédos sávban járművek haladnak; kereszteződésben, kanyarodáskor észlelni és elkerülni az úton átkelő gyalogosokat; valamint finoman ellenkormányozni, ha a holttérfigyelő rendszer figyelmeztetése ellenére sávot váltanánk, amikor az nem biztonságos.
Szintén megújul a Corsair infotainment-rendszere. Nagyobb, 13,2 colos központi képernyőt kap az autó, amely mostantól a klímaberendezés vezérlésére is szolgál; emiatt a képernyő alatti kezelőpanel egy vékony sávvá zsugorodik, amelyről a hangerő mellett különböző alapvető funkciók vezérelhetők, a parkolókamerától a szélvédő páramentesítésén át a start-stop rendszer kikapcsolásáig.
A fejlettebb infotainment-rendszerhez új generációs Sync 4 szoftver is tartozik, amely többek között Amazon Alexa-alapú intelligens hangvezérlés funkciót is kínál. Szintén fontos újdonság az (opciós) automata légfrissítés, amely a belső légminőséget felügyelve aktiválódik, és megtisztítja az utasteret a portól, füsttől, szmogtól és pollentől.
Az új modellévre a Corsair megjelenése is megváltozik. Nagyobb hűtőmaszkot és szárny alakú nappali fényeket kap a crossover, míg belül két új színharmónia közül választhatnak a vásárlók. Szintén újdonság a műszerfalborítás diszkrét háttérvilágítása.
Ami nem változik, az a motorkínálat, amely egy 2,0 literes benzines turbómotorból, valamint egy 2,5-ös plug-in hibrid hajtásláncból áll. Utóbbi a négy szokásos üzemmód mellett két hibridspecifikus beállítást is kínál: az egyik későbbre tartalékolja az akkumulátor töltését, a másik épp ellenkezőleg, a lehetőségek határáig csak a villanymotorra támaszkodva halad.
Alább videón tekintheted meg a megújult Lincoln Corsairt. Ha nem indul el automatikusan a lejátszás, kattints a képre.