Amikor Hamvas Tomi kollégánk kipróbálta a BMW X4M Competition sport-crossovert, az M4-ben tökéletesen kiegyensúlyozott hajtásláncot túl soknak találta az emelt SUV-futóműhöz. Vajon mit szólna akkor a Manhart MHX4 600-ashoz, amelyben 25 százalékkal még erősebb, 635 lóerős ugyanaz a soros hathengeres motor? Hiszen ez már kis híján a Lamborghini Urus felségterülete…

Lamborghini-szinten mozog ez a BMW 1

A német tuningműhely a motorvezérlés átírásával vagy cseréjével éri el a teljesítménynövelést: a 125 extra lóerőhöz plusz 135 Nm (összesen 785) Nm maximális forgatónyomaték társul. A motorhoz szabályozható szelepekkel szerelt nemesacél kipufogórendszer társul amelynek négy darab, egyenként 10 centiméteres végcsöve választhatóan kerámia vagy karbon bevonatot kap.

Lamborghini-szinten mozog ez a BMW 55

A hajtáslánc akár katalizátor nélküli kivitelben is megvásárolható, mely esetben értelemszerűen nem használható legálisan Európa közútjain. Sem a fékrendszerhez, sem az utastérhez nem nyúlnak, bár egyéni kérésre mindkettőt örömmel módosítják.

Lamborghini-szinten mozog ez a BMW 56

A futóművet ellenben alaposan átalakítják. Nem kevesebb mint 30 mm-es ültetést kap az autó, amelynek megjelenését nyolc elemből álló szénszálas aerodinamikai kitt teszi harciassá. Ami elegancia maradt az autóban, azt színes matricázással veszi ki belőle a Manhart. A piros sávokkal díszített keréktárcsák 21 vagy 22 colosak lehetnek.

Lamborghini-szinten mozog ez a BMW 57