2024-re ígéri a Project Thunderball néven futó elektromos roadster első példányainak átadását a Wiesmann. Ez az egyik újdonság, amit a legutóbbi, májusi híradáshoz képest most közölni tudtak; kérdés, hogy azok, akik megrendelték a 300 ezer eurónál, azaz 120 millió forintnál induló autót, mit fognak szólni ehhez a hírhez.
A szénszálas kompozit vázszerkezetű roadster tervezett tömege mintegy 1,7 tonna, ami a különösen nagy, bruttó 92 (nettó 83) kWh kapacitású, 800V-os akkumulátor-csomag ismeretében nem csoda.
A másik fontos hír, hogy az ebben tárolt energia viszonylag kis távolság, mintegy 500 kilométer megtételére lesz elegendő. Ez persze érthető annak fényében, hogy a hátsó tengely előtt elhelyezett két villanymotor együtt 500 kW (680 LE) maximális teljesítményre és akár 1100 Nm forgatónyomatékra képes.
Ezek a sarokszámok igen jó tömeg/teljesítmény arányt (2,4 kg/LE) jelentenek; ennek megfelelően a Project Thunderball álló helyzetből várhatóan 2,9 másodperc alatt éri majd el a 100 km/órát.