Tartalmat adott két héttel ezelőtt beharangozott GSe sportmárkájának az Opel: a dinamikus modellek sorát az Astra GSe indítja.
Az ötajtós Astra, illetve Astra Sports Tourer kombi normál esetben 180 lóerős plug-in hibrid hajtáslánca a GSe kivitelben 225 lóerő csúcsteljesítményre és akár 360 Nm rendszernyomatékra képes – ezt az erősebb egységet már a modell premierjén beharangozták, csak akkor még nem tudtuk, hogy GSe-nek fogják hívni ezt a verziót.
Az extra teljesítmény persze Európában kevés a sportossághoz, ezért az Astra GSe modellek kormányművét közvetlenebbre, fékeit harapósabbra hangolták, a futóművet 10 mm-rel leültették, valamint egyedi fejlesztésű rugókkal és Koni lengéscsillapítókkal szerelték fel. Az ESP-t újrahangolták, az elektronika később avatkozik be, így a sofőrnek tágabb tere nyílik bolondozni.
Kívülről a Manta GSe tanulmányt idéző, 18 colos keréktárcsák, a módosított orrkialakítás, illetve a hátsó GSe embléma hívja fel a figyelmet a csúcsmodellre. Az utastérben egyedi fejlesztésű, gerincgyógyászok által jóváhagyott sportüléseket találunk, Alcantara kárpitozással.