Első pillantásra felismerhetők a Ferrari Superfast vonásai azon az egyetlen példányban elkészített autón, amelynek tervezését Flavio Manzoni, a Ferrari formatervezési központ vezetője irányította, ám az ihletet minden részletre kiterjedően a márka egyik megbecsült tajvani rajongójától és gyűjtőjétől merítették.

Újabb egyedi csodát épített a Ferrari 1

Második pillantásra viszont az is nyilvánvaló, hogy csak egyes alkatrészeket emeltek át a donormodellből – helyenként pedig még azokat sem –, teljesen egyedi az összes vonal és lemezfelület, az aerodinamikai részletektől kezdve a fényszórókon át a keréktárcsákig.

Újabb egyedi csodát épített a Ferrari 23

A legfontosabb persze minden bizonnyal a tetőkialakítás volt az ügyfélnek: itt ugyanis teljesen új vonalak fogják közre a teret. Sem a szélvédőkereten, sem a (szintén teljesen átalakított) B-oszlopok felső pontján nincsenek rögzítési pontok, ami csak egy dolgot jelenthet: az SP51 egyáltalán nem rendelkezik menet közben használható tetővel.

Újabb egyedi csodát épített a Ferrari 24

 

Ha az eső ellen nem is véd, a huzat miatt nem kell aggódnia a vevőnek, az SP51 aerodinamikáját számítógépes szimulációval optimalizálták.

A tömegét pedig nyersen hagyott szénszálas elemekkel, amelyekkel a karosszérián és az utastérben egyaránt bőven találkozunk. Sőt, még a már említett, egyedi fejlesztésű keréktárcsákra is került belőle, a turbina alakú, csavart küllőket karbon betét díszíti.

a videó a hirdetés után indul

Ennyi egyedi részlet után ne csodálkozzunk, hogy a karosszériát borító piros színnel sem találkozhatunk sehol máshol – illetve mégis: az utasteret borító Alcantara ugyanezt az árnyalatot kapta. Szintén kívül-belül alkalmazták az 1955-ös Ferrari 410S stílusát idéző kék-fehér sávozást.

Újabb egyedi csodát épített a Ferrari 25