Mindössze két év után frissül a BMW roadstere; novembertől világszerte megújult kivitelében kínálják a BMW Z4-est. A két négyhengeres modellverzió mellett a csúcson a képeinken is látható BMW Z4 M40i áll. A soros hathengeres motorral szerelt zászlóshajó exkluzivitását némiképp csorbítja, hogy mostantól a négyhengeres modellek is alapfelszerelésként kínálják az M Sport optikai csomagot.
Ez három részre osztott első légbeömlőt, egyedi vonalvezetésű oldalsó küszöbtoldatokat, valamint markáns hátsó lökhárítót jelent. Módosították az oldalsó légbevezetőket, valamint vízszintesre dolgozták át a dupla vese hűtőmaszk belső rácsszerkezetét, ami optikailag tovább szélesíti az autót. Újratervezték a 18 colos szériakivitelű keréktárcsákat, új opcióként 19 colos M tárcsák is kérhetők.
Megújult a színválaszték. A fehér, fekete, piros és szürke árnyalatok mellett három vadonatúj tónus áll rendelkezésre – ezeket eddig olyan, sportos modelleken láthattuk, mint a BMW 240i, a BMW i4 vagy a BMW M3/M4 Competiton. A vászontető alapértelmezésben fekete, de továbbra is elérhető a sötétezüst verzió.
Vadonatúj opció az M Lights Shadow Line, amely sötétebb hátteret ad az adaptív LED-es fényszóróknak. Az utastérben a BMW Z4 sDrive30i verzió műszerfala mostantól Sensatec kárpitozást kap.
Nem változik a motorteljesítmény: a BMW Z4 sDrive20i belépőmodell 197 lóerős, 320 Nm-es, álló helyzetből 6,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára, vagy 6,6 alatt az opciós automata váltóval. A BMW Z4 sDrive30i és a BMW Z4 M40i eleve csak automatával kérhető; az előbbi 258 lóerős, 400 Nm-es; az utóbbi 340 lóerővel és 500 Nm-rel szolgál. Álló helyzetből 5,4, illetve 4,5 mp alatt érik el a 100 km/óra sebességet.
Mostantól a BMW Z4 sDrive30i verzió is M Sport felfüggesztéssel kerül forgalomba, míg az M40i csúcsverzió ennek adaptív átiratát kapja meg. Az M Sport differenciálmű az utóbbinál alapfelszerelés, az sDrive 30i-hez feláras extra.