Alighogy elkezdték forgalmazni, kritikus hibát találtak a Toyota bZ4X (valamint a vele műszakilag teljesen azonos Subaru Solterra) elektromos szabadidőjárműnél: éles irányváltás vagy hirtelen fékezés esetén a kerékcsavarok egyike lelazulhatott. Emiatt 2700, még ki sem szállított autót visszatartottak, amíg megoldást nem találnak az elemzők szerint „egyszerűen és olcsón orvosolható” problémára. A 2700 érintett autóból 2200-at az európai piacra gyártottak.

Ehhez képest több mint kettő hónap telt el a hiba azonosítására és az annak elhárítására vonatkozó bejelentés között. Most viszont a Toyota lecserélte és megfelelően meghúzta az inkriminált kerékcsavarokat az összes járművön, így folytatódhat a modell gyártása és értékesítése.

Ezzel egy időben módosították a függönylégzsák beszerelésének a módját: ezzel egy frissen azonosított problémát hárítottak el.