A Stellantis elektromos-kisautó-platformja idén alaposan megújult, és a Jeep Avenger már ebben a feljavított kivitelében kapta azt meg. Nőtt az akkumulátor kapacitása és a villanymotor teljesítménye, egy valami azonban nem változott: a közös platformra épülő autók mind elsőkerék-hajtásúak.
A Jeep azonban nem érte be ennyivel, és elkészítette az Avenger 4×4 Conceptet, amely összkerékhajtású. Nos, elvileg igen, de a szűkszavú gyári kommunikáció semmilyen műszaki információt nem közöl, így fennáll a gyanú, hogy a márka legendás 4×4-es típusainak csak a stílusát mentették át az Avengerbe.
Túlméretes terepabroncsok, vonószemek, széles kerékívek, 20 helyett 21 colos első terepszög, 200 mm helyett „200 mm-t meghaladó” szabad hasmagasság, valamint vaskos védőburkolatok, vakításgátló, karcolásálló matricázás és kiegészítő lámpasor emlékezteti a szemlélőt a Wrangler modellcsaládra.
A tanulmányautó egy speciális tetőcsomagtartó-rendszert is kapott, amely beépített kompressziós szíjakkal szorítja a karcálló bevonatú tetőlemezre a rakományt.