Idén harminchat éves a Hyundai Grandeur, és ez idő alatt hat generációt élt meg, most pedig jöhet a hetedik, méghozzá a márkától mostanában megszokott, formabontó dizájnnal.
Annyira azért nem eredeti a formaterv: hasonlóan hátratolt, csapott hátú kialakítást kapott a Toyota Mirai második generációja is. A Toyota mellett a Hyundai a másik üzemanyagcellás nagyhatalom az autóiparban, és bizony stílusos volna, ha a Grandeur is hidrogénnel működne. Ha azonban így volna, arról már alighanem beszámolt volna a Hyundai. A hajtásláncról azonban semmilyen információnk nincs, ahogy a méretekről sem.
Marad tehát a formaterv. A karosszéria egyfelől masszív, egyenes vonalakkal határolt, másrészt néhány váratlan ívvel, szöggel, részlettel megzavarja a múltban elmerülni vágyó szemlélő nyugalmát. Ilyen a kacsafarokban végződő hátsó traktus, vagy a Hyundai aktuális formai elemei: a rombuszmintázatú hűtőrács a fölötte húzódó LED-sávval (alighanem ez utóbbit, illetve ennek hátsó ellenpárját nevezi makulátlan horizontnak a sajtóközlemény), vagy a mélyen ülő fényszórók, amelyek egy krómkeretes dobozból világítják meg az utat. A Hyundai Staria buszlimuzinon hasonló megoldást láthatunk.
A hatalmas tengelytáv, a hátratolt utascella és a hosszú oldalajtók kényelmes utazókörnyezetet ígérnek. Az utastérről közzétett fotók tanúsága szerint belül is érvényesül a múltidéző, jövőbe tekintő szándék: a szögletes formák, a szövetanyagok, a bézs és barna színvilág éles ellentétben áll a digitális kijelzőkkel, a vezeték nélküli telefontöltővel, a kormányoszlopra helyezett, elektronikus váltókarral. A felhasznált anyagok jelentős részben környezetbarát forrásból származnak.
A premierhez közeledve további információkra számítunk az autóról.