Évek óta húzódik a világ legnagyobb visszahívási kampánya, amelyben a gyártást követően rosszul tárolt, és ezért balesetben potenciálisan életveszélyes légzsákokat kell kicserélni. A veszély valós, és bár a százalékos előfordulása csekély, az érintett autók nagy száma miatt (gyakorlatilag a világ összes autógyártóját sújtja a probléma, és többéves időtartamban gyártott járművekről – a becslések szerint 100 millió autóról – van szó) időnként tényleg előfordulnak súlyos vagy – mint most is – halálos balesetek.
Az elmúlt hét hónapban három balesetben hunyt el azért a vezető, mert a hibás légzsák végzetes sérülést okozott neki. Mindhárom esetben az egykori Chrysler-csoport, később Fiat-Chrysler, ma Stellantis konszern járműveiről volt szó, ezért a cégvezetés most felszólította a 2005 és 2010 között gyártott Dodge Magnum, Dodge Challenger, Dodge Charger és Chrysler 300 modellek tulajdonosait, hogy további intézkedésig ne használják járműveiket.
A tiltás 276 ezer autót érint – ezeket 2015 után megpróbálta visszahívni gyártójuk, ám nem érték el a tulajdonosokat. Az említett három esetben halálos balesetet szenvedett sofőröket összesen 135 alkalommal kereste meg sikertelenül az autógyártó.