Azt „javasolja” a kötelékébe tartozó márkáknak a Volkswagen-csoport, hogy további értesítésig függesszék fel fizetett hirdetéseiket a Twitteren – írja a Reuters.

„Folyamatosan figyelemmel kísérjük a helyzetet, és annak alakulásától függően döntünk a további lépésekről” – közölte a német konszern, reagálva arra, hogy Elon Musk, a Tesla tulajdonosa hosszas huzavonát követően, október végén végül felvásárolta a Twittert, mely 44 milliárd dollárért, átszámítva 17 781 milliárd forintért cserélt gazdát.

Nem a Volkswagen mellett az Audit, a Bentley-t, a Cuprát, a Ducatit, a Lamborghinit, a Porschét és a Seatot is soraiban tudó cégcsoport az első, mely tulajdonképpen bojkottot hirdet a mikroblog alapú közösségi oldallal szemben: korábban a General Motors és a Ford is eldöntötte, hogy nem hirdet tovább a platformon.