Ahogy a Fiat család más márkáinál, az Abarth-nál is leegyszerűsítik a felszereltségi szintek struktúráját. Mostantól nem sok választást hagynak a vevőknek: van két hajtáslánc, a 165 lóerős Abarth 595 néven fut, míg az Abarth 695 a 180 lóerős variánst takarja.

Narancsba borul a mérges kisautó 1

Van kétféle karosszéria: fémtetős és vászontetős. Ha ezekben a kérdésekben dűlőre jutottunk, már csak egy dolgunk van: dönteni a komfortos fekete bőrüléseket felvonultató Turismo és a szénszálas vázú Sabelt versenyülésekkel szerelt Competizione verzió között. Mindkét esetben 17 colos a keréktárcsa, bár más a rajzolata.

Narancsba borul a mérges kisautó 21

Ezen kívül már csak két felszereltségi csomag áll rendelkezésre:  az egyik navigációs rendszert és automata  klímaberendezést tartalmaz, a másikban Beats audiorendszer és xenon fényszórók várják, hogy rájuk szavazzunk.

Narancsba borul a mérges kisautó 22

Akinek eddig az okozott dilemmát, hogy piros vagy sárga színben vegye meg Abarth-ját (ezek a sportmárka klasszikus tónusai), mostantól még ezen sem kell törnie a fejét: az olaszok összekeverték a két árnyalatot, és megszületett a Racing Orange. Ez sem teljesen újszerű ötlet egyébként, mert 1981-ben már létezett egy narancssárga Abarth, a Fiat 131 Abarth Racing Volumetrico.

Narancsba borul a mérges kisautó 23