Töretlenül folytatja régi klasszikusok feltámasztását az Everrati csapata, természetesen – a kor elvárásainak megfelelően – elektromos hajtással teszi mindezt. Többek között a Mercedes-Benz 280 SL-be, a Porsche 911-be, illetve az ős-Land Rover egyik kései példányába is hasonló módon lehelt újra életet a brit csapat. Mivel a Land Rover világszerte sikeresnek bizonyult, legutóbb is a Land Rover márkából és a terepjárószegmensből merítettek.
Emissziómentes portfólióját a Range Rover Classic és a Land Rover Defender átalakításával bővítette a cég. Előbbit eredeti formájában még 1970-ben mutatták be, amivel kategóriájában úttörőnek bizonyult, népszerűségét pedig az is bizonyítja, hogy hírességekhez, illetve a brit királyi családhoz is köthető volt egy-két modell. A Defender eközben szívósságával és teljesítményével komoly elismerést vívott ki magának.
Mindkét modellbe az Everrati legmodernebb, OEM-minősítésű elektromos hajtásláncát építették be, amit Oxfordshire-ben terveztek és fejlesztettek ki. Pontos műszaki adatokat nem árultak el a villanyosított terepjárókról, arra azonban tettek utalást, hogy a teljesítményük meghaladja a korábbit.
Kérdéses, mit jelent ez a gyakorlatban, hiszen 1969-től 1996-ig hétféle motorral és több mint 300 ezer példányban gyártották a Range Rovert. A legklasszikusabb a 3,5 literes, V8-as motor volt, ami 135 lóerős teljesítményre volt képes, aztán 3,9, majd 4,2 literesre bővítették a hengerűrtartalmat. A Defendert pedig kisebb-nagyobb szünetekkel 1983 óta gyártják, az elmúlt közel négy évtizedben szintén számtalan hajtáslánccal szerelve.
Az árukról már annál többet tudni: áfa nélkül a Range Rover 230 ezer angol fontba, átszámítva 106 millió forintba kerül, míg a Land Rover Defenderért 185 ezer fontot, vagyis 85 millió forintot kérnek.