Cikkünk új fotókkal frissült!

Egy nappal azután, hogy a Suzuki bemutatta leendő első elektromos modelljének az előtanulmányát, két jól ismert típusának műszaki alapjaira készült járművekről rántotta le a leplet.

Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki 1

Az egyik a Jimny ötajtós verziója. A már ismert alapmodellnél 435 mm-rel hosszabb, de azzal azonos szélességű és magasságú (3985 x 1645 x 1720 mm), 2250 helyett 2590 mm-es tengelytávú (+340 mm) modellváltozat a plusz két oldalajtó mellett új hátsó üléseket is kap. A hajtáslánc nem változik; az 1,5 literes benzinmotorhoz ötfokozatú kézi vagy négyfokozatú, automata váltó társítható.

Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki 73

Mivel Európában a Jimny csak haszonjárműként kapható, kicsi az esélye annak, hogy eljut hozzánk a tágasabb modell. Egy fokkal valószínűbb, hogy nálunk is forgalmazzák majd a Fronxot, amelyről ugyan első pillantásra az S-Cross ugrik be, de a műszaki alapokat valójában egy másik típus: a Baleno adja.

Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki 74

Ennek megfelelően a masszív orrkialakítású Fronx nem egészen négy méter hosszú (3995 x 1765 x 1550 mm, tengelytáv 2520 mm), motorja pedig 1,0 literes vagy 1,2 literes benzines lehet. Előbbit mild hibrid rendszerrel szerelik, ötfokozatú kézi vagy hatfokozatú, automata váltó kapcsolódhat hozzá, az utóbbi a kézi váltó mellett ötfokozatú, robotizált egységgel is rendelhető.

A Fronx utastere modern: 9 colos érintőképernyője okostelefon-integrációt kínál, van navigációs útbaigazítást is közlő head-up kijelző, vezeték nélküli telefontöltő és panoráma-kamerarendszer is.

Új szabadidőjárművekkel erősít a Suzuki 75