A Tokiói Autószalonon mutatkozott be a Nissan GT-R 2024-es modellévi japán belpiacos változata. Az átrajzolt hűtőmaszk csak a jéghegy csúcsa, ám a gyár szűkszavúan nyilatkozik a változásokról, pedig a jelek szerint komoly hatással lehetnek a vezetési élményre.

Civilizáltabb lett a Nissan GT-R 1

Tovább finomították például az autó viselkedését: csökkentették a zaj- és rezgésszintet, illetve finomhangolták azok frekvenciáját. Emellett javult az aerodinamika és a rugózási komfort. A motorteljesítmény nem változik, kiviteltől függően 570 vagy 600 lóerővel gazdálkodhatunk.

Civilizáltabb lett a Nissan GT-R 73
Civilizáltabb lett a Nissan GT-R 74

Két új verzióval bővül a kivitelek sora. A GT-R Premium Edition T-spec speciális futóműhangolást és karbon-kerámia fékrendszert kap. A megújult alapok köré nyárra készül el az elmaradhatatlan Nismo variáns, ami további aerodinamikai és futóműhangolások mellett mechanikusan részleges zárható  első differenciálművet kínál. A Nismóból készül egy különkiadás is, amely kényelmesebb kialakítású exkluzív Recaro sportüléseket kapott, míg a motorba végletekig kiegyensúlyozott mozgó alkatrészeket szereltek.

Civilizáltabb lett a Nissan GT-R 75