Idén tíz éve, hogy a Lexus bemutatta az RC kupét. Hamarosan búcsúznia kell majd a modellnek, ám addig is igyekeznek frissen tartani a konstrukciót. Az exportpiacokon beérik a felszereltség bővítésével, otthon azonban ennél figyelmesebb a Lexus, és valós módosításokat hajt végre az autón.

Lecserélték például a kerekek rögzítőcsavarjait: az új darabok amellett, hogy merevebben tartják a kereket, és ezáltal pontosabb vezethetőséget engednek, könnyebbek a korábbiaknál, így csökken a rugózatlan tömeg.

Váratlan csavarral tették könnyebbé a Lexus RC kupét 1

Áthangolták az adaptív lengéscsillapítást és az elektromos kormányszervót, így még kényelmesebb, még pontosabb lett a vezetési élmény.

Új könnyűfém keréktárcsák is kerültek a modellre, az RC F sportmodell vásárlói például még könnyebb szerkezetű, kovácsolt BBS felniknek örülhetnek.

Váratlan csavarral tették könnyebbé a Lexus RC kupét 35

Az alsó sorban az RC F kupéhoz kínált BBS keréktárcsák, fent az alapkivitelű RC ezüstszínű felnijei, valamint az RC F Sport modellváltozat fekete Enkei keréktárcsái láthatók

A Lexus összes típusán, így az RC-n is átdolgozták a Lexus Safety System+ vezetőtámogató rendszer elemeit. Változtattak a szélvédőbe integrált kamerán és a milliméteres hullámhosszú radaron, így az autók már nappal is képesek észlelni a kerékpárosokat, éjszaka a gyalogosokat és a szemből közeledő járműveket, mielőtt jobbra vagy balra kanyarodnának egy kereszteződésben.

Váratlan csavarral tették könnyebbé a Lexus RC kupét 36

Továbbfejlesztették a sávtartóasszisztenst is, hogy a Lexusok még kisebb kitéréssel tudjanak a sáv közepén haladni. Alapfelszerelés mostantól a radaros távolságtartó sebességtartó automatika, valamint a táblafigyelő rendszer – érdekes, hogy ezek bevezetése terén milyen sokáig ellenállt a piaci nyomásnak a Lexus.

Váratlan csavarral tették könnyebbé a Lexus RC kupét 37
Váratlan csavarral tették könnyebbé a Lexus RC kupét 38

Megújult még az infotainment-képernyő is, illetve az Amerikában és Ázsiában szokásosnak tekinthető, taposópedálos rögzítőfék helyett elektronikus kéziféket szerelnek az autóba.