Fennállásának legsokoldalúbb, leginkább mélyreható modellfrissítésére készül a Porsche. A harmadik generációs Cayenne gyakorlatilag új autóként léphet át pályafutásának hatodik évébe.

Rekordot dönt a Cayenne-nel a Porsche 1

A frissítés egyik sarokköve a futómű alapvető átdolgozása. Az új beállítás minden eddiginél jobban elégíti ki a sportos közúti viselkedés, a hosszú távú utazókomfort és a terepalkalmasság egymásnak ellentmondó elvárásait. Ezt szolgálja többek között az új fejlesztésű, félaktív felfüggesztés, amelynek részleteit nyilván a típus bemutatkozásakor árulja el a Porsche. Szintén új lesz a digitális kijelző- és kezelőfelület, míg a világítást nagy felbontású mátrix LED-es fényszórókra bízzák.

Rekordot dönt a Cayenne-nel a Porsche 23

A fejlesztési tesztek egy része értelemszerűen szimulációk formájában zajlott, ám a prototípusokat közútra, illetve terepre is kivitték; ezek néhány hónap alatt több mint 200 ezer kilométert tettek meg a legkülönfélébb, a hétköznapinál jóval szigorúbb körülmények között. Négy kontinensen összesen több mint négymillió kilométeren át tesztelték a prototípusokat; a hírt kísérő fényképek ezek során készültek.

Rekordot dönt a Cayenne-nel a Porsche 24

A megújult Cayenne-ről tavasszal rántja le a leplet a Porsche.

Alább videón is bepillanthatsz a monstre tesztprogramba:

a videó a hirdetés után indul