Nem sok autó büszkélkedhet kékes fényű, eloxált titániumból készített váltógombbal – vagy ha mégis, gyártójuk nem tartotta fontosnak, hogy beszámoljon róla. A Ford viszont most világgá kürtölte, hogy új sportos zászlóshajóját, a Mustang Dark Horse-t pont ilyennel szerelték fel. Az üreges titán gomb nem forrósodik fel annyira nyáron, mint a sportautóknál gyakran alkalmazott alumínium, ráadásul lenyűgöző fényjátékkal szórakoztatja indulásra váró vezetőjét. Ha nem kézi a váltó, hanem automata, akkor a lapos aljú kormány mögé szerelt váltófüleket eloxálják.
Szintén eloxált kart kap a modell kézifékje, ami speciális darab: ugyanis nem az autó rögzítésére, hanem a drift elindítására szolgál. Ezért aztán rögzítő gombja sincs, cserébe pontosan adagolható vele a hátsó kerék blokkolásának a mértéke.
A volánt indigókék öltések díszítik, mint az autó annyi más pontját, a műszerfaltól kezdve az ajtópaneleken át a váltószoknyáig és a padlókonzoli rekesz fedeléig. Az indigókék tónus a Recaro ülések kárpitozásán, illetve a biztonsági övön is visszaköszön. Cserében eltűntek a légbeömlő rostélyok ezüst színű kereteit: helyettük magasfényű sötét felületkezelést kapnak a gyűrűk.
Több felületet szénszálas panelek borítanak; a műszerfal felületének szemcsézetét lézerrel alakították ki.
A végére hagytuk a karosszériaszínt: a Blue Ember (kék zsarátnok) egy olyan, összetett tónus, amelyet komplementer színpárok társításával, a fényvisszaverő szemcsék szokásosnál nagyobb arányú alkalmazásával alakítottak ki, és amely ennek köszönhetően a napszaktól és a fényviszonyoktól függően más és más színben játszik.
A Mustang Dark Horse kétféle sávozással rendelhető: az egyik egy matricacsomag, a másikat viszont kézzel festik fel az autóra.