A Lamborghini egy észak-olaszországi síparadicsom havas lejtőin pörgette meg különleges öszvér konstrukcióját, a Huracán Sterratót. A mutatvány apropója, hogy még februárban kezdetét veszi az 1499 darabos széria gyártása – az első ügyfelek nyáron vehetik át autójukat –, így nem árt emlékeztetni a várakozó közönséget, hogy pontosan mire is fizetett be.
A Lamborghini Huracán Sterrato átprogramozott menetdinamikai vezérlőrendszere közúti és sport üzemmódban is máshogy viselkedik, mint a nem emelt hasmagasságú, hagyományos sportabroncsokkal szerelt Huracánoké, itt azonban rali üzemmód is rendelkezésre áll, ami a szélesebb nyomtávval és az emelt hasmagassággal együtt segít az autónak előrejutni laza, csúszós felületen.
Masszív acél kartervédő lemez ide, küszüberősítés oda, az egyedileg átdolgozott Bridgestone Dueler AT002 abroncsok sebességindexe mégis csak 260 km/óra. Ez pedig arra utal, hogy a tervezők is tudják: a legtöbb tulajdonos csak gegnek tekinti majd az autó terepalkalmasságát, és főleg autópályán fog vele csapatni.
A hajtáslánc a megszokott 610 lóerős, 560 Nm-es 5.2 V10-esből, hétfokozatú dupla kuplungos sebességváltóból, elektronikus vezérlésű összkerékhajtásból és mechanikus önzáró differenciálműből áll. Az autó 3,4 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 260 km/óra.
Az ügyfelek nem kevesebb mint 350 különböző karosszériaszín és több mint hatvanféle bőr és Alcantara belső kárpitozás közül választhatnak.
Alább rövid videón nézheted meg, hogyan mozog hóban a Lamborghini Huracán Sterrato. Ha nem indul magától a lejátszás, kattints a képre.