Az eddigi egy, hosszú bajusz helyébe három rövid lép, a hűtőmaszk pedig igazodik a 308 és 408 típusokon bevezetett új, modernebb arculathoz – első pillantásra így összegezhető az idén ötödik évébe lépő Peugeot 508 aktuális ráncfelvarrása. A rács nem csak nagyobb lett, de mostantól nem különül el a lökhárítótól és az orrpaneltől. Még különlegesebb a Peugeot 508 PSE sportverzió orra, ahol matt és fényes sötétszürke felületek váltakozásával csavarnak még egyet a hatáson.
A fényszórók is újak: egyrészt keskenyebbek, másrészt mostantól már a belépőkivitelen is mátrix-LED-rendszerűek, azaz képesek foltszerűen kitakarni egy-egy szegmenst a megvilágított területből, így előzve meg a szemből érkezők elvakítását.
Hátul mostantól kifelé dől a hátsó lámpákban a hármas, stilizált vadmacska karomminta; a csomagtartón nagy méretű Peugeot felirat segít azonosítani a modellt.
A külső megújulásához egy új rajzolatú, 18 colos könnyűfém keréktárcsa is hozzájárul. Az autó hét különböző színben rendelhető, ebből három (egy fehér, egy kék és egy szürke árnyalat) új.
Az utastérben modernebb hatású, jobb minőségű anyagokkal találkozunk, továbbá kar helyett csak egy kis pöcök szolgál a sebességváltó kapcsolására.
Újdonság az i-Connect Advanced infotainment-rendszer, amely 10 colos központi képernyővel, online navigációs rendszerrel, természetes beszédfelismeréssel, mobil adatkapcsolattal és vezeték nélküli szoftverfrissítéssel igazodik a modern elvárásokhoz.
A vezetőtámogató rendszerek sorában éjjellátó rendszert, sáv- és dugókövető tempomatot, nagy felbontású parkolókamerákat és adaptív csillapítású felfüggesztést kapunk. Újdonság az automatikus kulcs nélküli nyitás, a láblendítéssel nyitható motoros csomagtérfedél, a fűthető szélvédő.
A motorok kínálata nem változik: a 130 lóerős benzinmotor és az ugyanilyen erős dízel mellett 180 és 225 lóerős plug-in hibridet kapunk. A Peugeot 508 PSE (Peugeot Sport Engineered) is marad a 360 lóerős, összkerékhajtású hibrid. Az akkumulátor mindhárom PHEV-modellnél 12,4 kWh kapacitású. A fejlődő piacokon egy 218 lóerős, 1,6 literes benzinmotorral is megvehető az autó. A sebességváltó minden esetben nyolcfokozatú automata.
A plug-in hibridek esetében okostelefonos applikációból vezérelhetjük az állóhelyzeti klimatizálást, vezérelhetjük a töltést.
A megújult Peugeot 508 idén nyártól kapható.