Átdolgozta a 2019-ben bevezetett, harmadik generációs i10-est a Hyundai. Az áprilistól gyártásba, az év második felétől pedig a márkakereskedésekbe kerülő kisautó műszaki tartalma változatlan: a hajtásláncok és sebességváltók terén nem ígér változást a gyár.
Látványosak ellenben a külső és belső újdonságok. Az első nappali fényeket a méhsejtmintázatú hűtőmaszkba integrálták, hátul elnyújtott H betűt formál a két lámpatest osztása és a csomagtérajtó törésvonala. Újak a 15 és 16 colos keréktárcsák.
Az utastérben az N Line kivitele látványos piros betétekkel vadított üléseket kínál, az alapverzió ellenben skót kockás üléshuzatot ad, amennyiben megrendeljük a lila beltéri színcsomagot. Ez a kormány varrásán és a légbeömlők szegélyén is megjelenik. Az első lábtérben hangulatvilágítás teszi kellemesebbé a beszállást.
A digitális műszeregység 4,2 colos, a központi kijelző 8 colos. Újdonság, hogy a ráfutásos balesetet elkerülő rendszer immár a kerékpárosokat is észleli; hogy az autó automatikus kormányzással bent tartja magát a sávban; valamint, hogy figyelmeztet, ha kiszálláskor utas marad a hátsó ülésen.