A Nissan legjobb szakemberei közül öten építik a Patrol Nismo V8-as benzinmotorját; a GT-R sportkupé erőforrásán edződött takumi mesterek a gyári 400 helyett 482 lóerőt hoznak ki az 5,6 literes blokkból; az 560 Nm nyomatéki csúcs változatlan marad. Az autót 140 literes üzemanyagtartállyal szerelik.

Behemót sportmodellt épített a Nissan 1

Az extra erőhöz Bilstein rugóstagokat és lengéscsillapítókat társítottak, amelyek már sárga színükkel lenyűgözik a sportos külsőségekre vágyó ügyfeleket. A Patrol áramlástani adottságait is megváltoztatták: az első lökhárítóba metszett légcsatornák, hátsó tetőszárny és könnyített keréktárcsák tüntetik el a felhajtóerőt. A lökhárítók és a küszöbök piros légterelőszegélyt kapnak, a dupla kipufogó között diffúzort mintázó betét tölti ki a helyet; utóbbi közepén LED-es ködlámpát találunk. Elöl négy-, hátul kétdugattyús a féknyereg. Mindezért 395 ezer dirhamot, azaz közel 39 millió forintot kell kifizetniük az ügyfeleknek.

Behemót sportmodellt épített a Nissan 11

Az utastérben sportülések, piros középállásjelzővel díszített fekete Alcantara kormánykerék, valamint fa- helyett szénszálas műszerfalbetétek igyekeznek feledtetni, hogy valójában egy 5,3 méter hosszú, nyolcüléses óriásban ülünk.

A Nismo Patrol új online telefonos távvezérlő rendszert is kapott; a Nissan Connect az ajtózárak működtetése, a világítás és a kürt bekapcsolása mellett a motor távindítására is képes, így a klímaberendezés lehűtheti az utasteret, mielőtt beszállnánk. Emellett beállíthatók időintervallumok, illetve földrajzi határok, amiken kívül riaszt az autó, így ellenőrizhetjük, hogy betartja-e a használati szabályokat az, akinek a gondjaira bíztuk a kocsit.

Behemót sportmodellt épített a Nissan 12