Speciális, kifejezetten (és kizárólag) kőkemény terepen kiaknázható újdonságokkal bővíti a Wrangler eddig sem szerény tartozékkínálatát a Jeep.
Most először kínálnak olyan hátsó futóművet, ahol a hajtótengely nem teherviselő elem: az extrém igénybevételt lehetővé tevő konstrukció törése esetén is a helyén marad a kerék, illetve a kerék leszerelése nélkül cserélhető a féltengely. További előny, hogy egyszerűbbé válik a nagyobb méretű kerekek felszerelése.
Nem kevésbé szélsőséges helyzetekre tervezték a 100:1-es terepváltó áttételt, a gyári szerelésű Warn csörlőt és a 2,2 tonnára emelt maximális vontatható tömeget.
A belső tér is megújult, mostantól alapfelszerelés a 12,3 colos érintőképernyő, valamint a mindkét üléssort lefedő függönylégzsák. A rádióantennát a szélvédőbe integrálták, így nem akad el terepen; új a 12 irányban motorosan állítható ülés, ami azért különleges, mert vízálló villamos rendszert kapott, így kihasználható a Wrangler gázlóképessége.
A belső térben több a puha tapintású felület. A nagyobb érintőképernyő miatt mostantól a középső légbeömlő rácsok téglalap alakúak. A navigációs rendszer térképadatbázisába feltöltöttek öt tucat ikonikus terepszakaszt, ha pedig előfizet az ügyfél, akár háromezer off-road-ösvény részletes nyomvonala is megjeleníthető a központi képernyőn. Ez a Trails Offroad csomag Észak-Amerikát fedi le; nemzetközi bővítése egyelőre nincs terítéken.
Kívülről a hetes osztású hűtőmaszk megújult kivitele tűnhet fel először, pedig a keréktárcsa-választék is megújul: nem kevesebb mint 10 új dizájn áll rendelkezésre.
A plug-in hibrid modell újdonsága a Jeep 4xe Power Box, amely négy darab hálózati (Észak-Amerikában 120 V-os) elektromos aljzatot biztosít a fedélzeten, így a nagyfeszültségű akkumulátorról mindenféle gépeket, eszközöket, berendezéseket működtethetünk.
A frissített modell európai bevezetésével kapcsolatban az év utolsó negyedévére ígér információt a Jeep.