A Defender 130 a Land Rover múltidéző szériájának leghosszabb karosszéria-változata, amelyben kényelmesen elfér három üléssor. Ebben az esetben viszont kidobták a harmadik padot, így nincs, aki kompromisszumos helykínálattal utazzon – magyarul az Outbound verzió minden utasa számára értékelhető kényelmet kínál.

Teherautónak is beválna ez a luxusautó 1

Az autót, amelyet P400 benzin- és D300 dízelmotorral választhatnak az ügyfelek, alapáron szintszabályozós légrugózással, Terrain Response 2 programválasztóval, összkerékhajtással és adaptív menetdinamikai vezérléssel szerelik fel. A tengelyartikuláció 430, a gázlómélység 900 mm.

Teherautónak is beválna ez a luxusautó 33

A kiemelkedő terepfelkészültséget 20 colos fekete vagy 22 colos matt szürke keréktárcsákkal, matt lökhárítókkal és hűtőmaszkokkal társítja az autó, a D-oszlop betétje fényezett. Az utastérben igényes bőrülés és tartós, fenntartható szövetkárpitozás között választhatunk, a padlót ugyanakkor nem igényes szövetszőnyeg, hanem robusztus gumitálca borítja, a hátsó lökhárítóra kihajtható védőelem pakolás során védi az idomot a sérüléstől.

Teherautónak is beválna ez a luxusautó 34
Teherautónak is beválna ez a luxusautó 35

A Defender 130 Outbound belül 1,3 (vagy két üléssel 2,5) köbméternyi cókmókot visz tehát el, ám ezen felül további 3 tonnát vontathatunk vele.