Új első kötényeiről, a lökhárító nagyobb oldalsó légbeömlő nyílásairól lehet majd felismerni a most megújuló AMG GT 4-ajtós Coupé modelleket. A V6-os motorokkal szerelt verziókat (tehát a GT 43 és GT 53 modelleket) érintő ráncfelvarrás szélesebbnek láttatja az autót, egyben több levegőt juttat a fékekhez és a radiátorhoz.

Mostantól alapfelszerelés a nyitható napfénytető, valamint a hátsó ülések közötti indukciós telefontöltő. Új megjelenést, frissített AMG menüképernyőket és egyedileg konfigurálható funkciókat kapott a digitális infotainment rendszer, ha pedig Burmester audiorendszert rendel a kedves ügyfél, azt mostantól Dolby Atmos térhatású hangzástechnológiával szállítják.

Épp csak változik a Mercedes négyajtós sportkupéja 1

Ami nem változik, az a két V6-os motor: a Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ továbbra is 367 lóerős, míg az Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ legnagyobb motorteljesítménye 435 LE; mindkettő mild hibrid; a normál esetben csak motorindításra és fékenergia-visszanyerésre szolgáló villanymotor 22 lóerőnyi többletet biztosít, ha szükséges.

A ráncfelvarrás keretében átrajzolt első kötényt egyébként a V8-as modellekről mintázták, de ha szeretné az ügyfél a nagyobb modellek hátsó diffúzorát, illetve küszöbtoldatát is megkaphatja a V8 optikai csomag megrendelésével, amely egyébként az AMG GT Black Series részleteit hozza be a képletbe – mélyebbre nyúló első hűtőráccsal, szélesebb légbeömlőkkel és funkcionális oldalsó légterelőkkel.

Épp csak változik a Mercedes négyajtós sportkupéja 29

Mercedes-AMG GT 53 4-ajtós

Emellett kérhető még króm csomag, ami krómozott első splittert tartalmaz. Ugyanezen logika szerint a karbon csomag szénszálas légterelő idomot ad elöl, míg a V8-as optikai csomaghoz társítható aerodinamikai pakk módosított vonalú splittert és oldalsó szárnyacskákat kínál.

A ráncfelvarrást egy új opálos fehér metálszín teszi teljessé; a kerekek és kárpitok nem változtak.