Módosított első és hátsó lökhárítókkal, újragondolt hűtőmaszkkal, egyedi kialakítású hátsó lámpatesttel, valamint frissített rajzolatú, 16 és 17 colos keréktárcsákkal folytatja pályafutását a Hyundai i20. A külső változtatások nem kizárólag esztétikai célúak: a gyár elmondása szerint a légellenállást is csökkentik.
A színpalettán három vadonatúj opciót találunk: két gyöngyházfényű tónus (szürke és kék) mellett egy klasszikus, ám igen merész citromzöld metálszín is került a kínálatba. Ez utóbbi árnyalat belső színcsomagként is elérhető: ekkor sportos, függőleges sávozás és vízszintes pöttyözés vadítja meg az üléskárpitokat, míg a lime-szín a díszítőöltéseken köszön vissza.
Mostantól alapfelszerelés a 4,2 colos, digitális műszeregység, az USB-töltőaljzatok a nagyobb teljesítményt lehetővé tevő C típusúak, és ami a legfontosabb, a fedélzeti szoftverek vezeték nélküli kapcsolaton keresztül frissíthetők.
Továbbra is elérhető a 10,25 colos digitális műszeregység, a 10,25 colos érintőképernyő, az okostelefon-integráció és a Bluelink telematikai rendszer.
Bővült az alapfelszerelésként elérhető vezetőtámogató biztonsági funkciók köre. A ráfutásos ütközést megelőző automata vészfékezési rendszer például mostantól kerékpárosokra is reagál, míg a sávkövető segédrendszer a forgalmi sáv középvonalában tartja az autót. Opcióként a hátsó keresztirányú forgalmat észlelő tolatástámogatás, holttérfigyelés és ütközéselkerülés, valamint navigációs rendszer alapú tempomat is kérhető – utóbbi előre észleli a kanyarokat és egyeneseket, és így módosítja a sebességet.
Mostantól kizárólag LED-es fényforrásokkal találkozunk az i20 fedélzetén, a belső hangulatvilágítás színe szabályozható, továbbra is kérhető Bose audiorendszer.
A hajtásláncok terén a 100 és 120 lóerős kivitelben elérhető, egyliteres benzines turbómotor fogyasztását 48 V-os mild hibrid rendszer csökkenti. A motor hétfokozatú, dupla kuplungos váltóval vagy hatfokozatú, intelligens kézi váltóval társítható – utóbbi azért intelligens, mert gázelvételkor oldja a kapcsolatot a motor és a váltó között, így a start-stop rendszer leállíthatja a motort.
A megújult i20 ferdehátú 2023 harmadik negyedévében kerül gyártásba a Hyundai törökországi gyárában.