A Párizsi Repülőkiállításon, június 18-án tartja előzetes világpremierjét a Renault Rafale, az Austral szabadidőjármű csapott hátú, dinamikusabb vonalvezetésű párja.
Az autóról a nevén kívül nem tudunk mást, az azonban önmagában is érdekes. A Renault a XX. század elején nem csak automobilokat épített, hanem mindent, aminek motorja volt, a mozdonyoktól kezdve a repülőgépekig. 1933-ban felvásároltak egy másik francia aeroplángyártót, a Caudront.
Innentől közösen fejlesztettek repülőgépeket, a Caudron már létező típusait pedig átnevezve olvasztották be saját palettájukba. Így lett a Caudron C.460-as sportrepülőgépből Renault Rafale – a szó egyébként franciául annyit tesz, erős széllökés.
A C.460 egy kifejezetten sebességi rekordokra tervezett, együléses gép volt. Ennek ragasztott favázára magnéziumlemezeket, illetve vásznat feszítettek, 7,95 literes, soros hathengeres Renault-motorja 305 lóerőt adott le, de építették 330-380 lóerős motorokkal is. A C.460 egy 360 lóerős példánya volt az első kerekes futóművű repülőgép, amely átlépte az 500 km/óra sebességet (1934 decemberében 505,85 km/órát ért el). Kiemelkedő aerodinamikai jellemzőinek köszönhetően a C.460 nála kétszer, háromszor erősebb repülőgépeknél is gyorsabbnak bizonyult.